Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Обмін та повернення
Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів. Є 2 випадки повернення та обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.
Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком).
Покупець має право повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за номером телефону +38 (067) 733 04 86. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення коштів.
Процес повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар і повертаємо вам кошти на карту вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Обмін та повернення товарів належної якості (за бажанням покупця).
До повернення чи обміну товарів належної якості приймаються товари які мають товарний вигляд та збережену заводську упаковку!
Покупець має право обміняти чи повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару, потрібно звʼязатися з нами за номером телефону +38 (067) 733 04 86. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення.
Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар, повертаємо вам кошти на карту вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.
В нашому інтернет-магазині можна повернути чи обміняти будь-який куплений у нас товар.
Адреса для повернення товару:
Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки 'Нова пошта'
Адреса та контактні дані для відправки товару:
м. Харків
Відділення №87 вулиця Мохнацька, 83
Хайцев Антон Анатолійович
0677330486
Оплата доставки повернення та обміну товару:
* Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
* Якщо покупцеві не сподобався товар, не підійшов розмір, вартість повернення доставки не компенсується.